måste skriva av mig :(!

2011-07-13 / 12:26:19
alla som följer mig vet att jag inte skrivit på evigheter, men att jag var tillsammans med felix
läs var!
han gjorde slut nu i måndags :(! och jag vet inte vad jag ska ta mig till.... älskar han ännu! :(
han betyder verkligen allt för mig och vet inte vad jag ska göra längre. allt känns hopplöst, meningslöst. har ingen mening med livet längre :(!
för er som vill veta vad som hände, så tappade han totalt känslorna för mig :(!. fine han säger att han älskar mig fortfarande, men inte nog mycket. han saknade ju inte ens mig längre och vi bor i två olika städer :(!. hur känns de? att veta att den man älskar inte älskar en tillbaka på samma sätt eller inte ens saknar mig?! känns hemskt, livet är hemskt :(!
vill inte att det ska vara så här :(! vill ha han vid min sida igen :(!. han säger att han vill vara kompisar :( men de vill ju inte jag, vill vara tillsammans! uppleva alla de drömmar vi hade tillsammans under nästan ett års tid :(!
vi hann inte ens fira ett år som var 16 augusti. hade planer på en romantisk dag :( gick helt i spillror. han skulle ha fått dyra champagneglas, dyr champagne, rosor och jordgubbar i ett års present :(!
de flesta säger att de tar tid, men att jag måste gå vidare :(! hur kan jag gå vidare från denna starka kärlek jag känner?!
kan jag gå vidare eller inte?! kommer han tillbaka till mig eller inte!? har jag förlorat han förevigt?!!
brustet hjärta :/ </3, brustet förhållande.. (från pdol förra året, första gången vi träffades =/)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: