buuuu!

2010-08-25 / 22:07:12

hellooooo!:P

ikväll har jag umgåtts med my neighbour kim :). trevligt vi har haft..pratat om en massa saker, (allt och inget), sett tv :) hehe!

nåväl, skolan har börjat. det går bra hittills , känner mig bara trött på morgonen och sådant!
men det som är skönt är att jag och lollo snart åker till sthlm, skönt att få ta en "liten semester"!

från pdol! ;)

och hörni vart fan försvann sommaren? det har typ inte varit en enda varm dag i augusti. väldigt tråkigt.. de är bara grått ute.

hejdå nu
kjamisar

Kommentarer!
Postat av: Agneta

Isabella! Så söt du är i ditt långa, blonda och lockiga hår! Bra bild!

Om du och din kompis får tid kanske vi kan ses när ni är här. Vi kan t ex bara ses på stan och ta en fika eller äta - ring mig i så fall. Du har väl mitt nummer? Lycka till med plugget, sista året är hårt så det gäller att jobba och det vet jag att du gör. För resten - hösten är också skön! Bra för sköna kvällar med böcker./agneta

Kommenterat - 2010-08-26 / 17:53:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: